Jälgi mind sotsiaalmeedias

     

Toeta positiivset poliitikat

  • Kas tuleks kaaluda DEISLAMISEERIMIST?


    Euroopas käib sõda terroristidega, kes ahistavad meie tütreid, tapavad meie poegi, hävitavad meie vara, on muutnud meie tavapärase ja oodatava eluolu erakordselt ebaturvaliseks. Terroristid sunnivad meid kahtlema riigi suutlikkuses, muutma keelekasutust, riietamisvabadust ja -maneere, sunnivad ümber mõtestama meie kultuuri koosseisu kuuluvaid nähtusi, tunnistades neid õigeks või mitteõigeks. Ja see surve on pidev ning on küllaldaselt märke, et me hakkamegi muutuma.

    Tõsi, Euroopa Liidu seelikus rosimannus oma suhteliselt värskes kõnes saksa rahvale ja maailmale kinnitas, et ülaltoodu esinemist on küll märgata ja see solvab, kuid samas ta kinnitas, et need asjaolud ei muuda siiski tema poliitikat ja valikuid seoses nn põgenike poliitikas. Lahtiste uste migratsioonipoliitika jätkub. Merkel rõhutas, et me PEAME sellele suurele väljakutsele lihtsalt vastu seisma ja vastu pidama. Ta kinnitas, et Saksamaa jääb kindlaks oma põhimõtetele ja annab varjupaika neile, kes seda väärivad.

    Väärikad omakorda võtavad kirved ja pommid ning mõne aja pärast kõlab taas nende sõjakas „allahu akbar“. Parimal juhul ehitavad aga üles oma pesa kuskile Euroopa suurlinna slummi, kehtestavad seal šariaadiseadused ja marsivad halattide hõljudes mööda Londonit, Pariisi, Tallinna, sidudes enda külge üha uusi ja uusi kõhklejaid II või III põlvkonna allahhuakbaaridest.

  • Putini sõnum: ma ei tagane, las sillad põlegu!


    Kuulasin nüüd siis ära diktaatori Putini kõne. Peetud seoses vallutussõjaga Ukrainalt anastatud territooriumite annekteerimise sooviga. Ilmselge sooviga, et tugevdada vene imperialismi ja impeeriumit ning seda va nn vene maailma (russki mir), kus venelaste duce on püüdmas juhtivat rolli.

    Mulje.

    Noh kõigepealt ta hilines ca 15 minutit. Nagu ikka.
    Olen alati imestanud, miks ta pidevalt hilineb. Pole oluline, kas ta kohtub mõne presidendi, peaministri või majesteetliku esindajaga. Ikka lompab ta kohtumisele märkimisväärse hilinemisega. Ainult üks kord on mulle teada, kui Putinile samaga lajatati ning selle julgustüki autoriks oli Türgi president Erdogan.

    Olen eeltooduga seoses mõtelnud, et kui naiste juures peetakse hilinemist loomulikuks, sest see "tava" on juba traditsiooniliselt seotud nende sooliselt kõrgema positsiooniga, meikimisega, sättimisega...
    Äkki läks diktaatorilgi silmade värvimise ja puuderdamisega rohkem aega kui eeldas? Või neelas rahusteid, kogus julgust ...?

  • Kontraettepanek Kaja Kallase ettepanekule.


    Tänane vasakliberaalne EPL kirjutab Kaja Kallase üleskutsest, et: "... peatame abielureferendumi ja keskendume ainult koroonale ...".

    Seega ta ütles - ärme SEDA teeme, teeme midagi MUUD.

    Üleskutse lähtub sellest, et järgmisel nädalal tuleb riigikogul tegeleda abielureferendumiga. Tähtajad ju kukil. Kaja Kallase arvates ajal, kui koroonaviirus on kontrolli alt väljas, on see küll viimane asi, millega peaks tegelema. Tegelikult on selge, et selle üleskutse ajendiks on asjaolu, et opositsioon (sotsialistid koos vasakliberaalse reformierakonnaga) plaanivad rünnata demokraatlikku otsustuskorda, eesti demokraatlikku ja parlamentaarset menetlussüsteemi ning obstruktsiooni kaudu jooksutada umbe parlamendi töö.

PP PiltCast

ObjektiivTV

Objektiiv Podcast

  • Woke-ideoloogia on tülgastavalt väsitav, sest siin on kõik vindid üle keeratud. Ta tugineb suures osas ebanormaalsuse normaliseerimisele ning äärmuslikku liberaalsust toetavad riigid on rakendanud selle ideoloogia kaitsmisele ning rakendamisele tohutud rahalised vahendid, riigi õigusaparaadi ning
    ...
  • Ivan Makarovi poolt kirjutatuga ma ei saa mittenõustuda.
    Olgu, ütleme lihtsamalt - nõustun täiesti.

    Kuid soovin siiski rõhutada ühte olulist külge (ka iseenda "vanamoelisuse" juures) antud teema kontekstis, ehk millist aspekti artiklis ei puudutata, kuid mida pean ülioluliseks.

    Olles ise
    ...
  • Hetkel räägib Vikerraadio saates Kaarel Tarand, kes on ERJK liige juba 14 aastat. Nimetatud täheühend tähendab riigikomisjoni, kes kontrollib erakondade käitumise seaduslikkust, sealhulgal nende finantseerimise õiguspärasust.
     
    Saate teemaks ERAKONNASEADUSE muutmise küsimus.
     
    Olles ise samuti aastaid
    ...
  • Täna, aastal 1991, andis meie rahvas oma ülekaaluka hääle sellele, et soovitakse OMA iseseisva riigi, Eesti Vabariigi restitutsiooni e. taastamist. Eestimaalased hääletasid 77,83 protsendilise enamusega iseseisvuse taastamise kasuks.
     
    See oli ülev ja väärikas tulemus. Meie isad, vanaisad olid
    ...

Lugesin täna peavoolumeediast järjekordset artiklit "transinimestest" ja nende "muredest".
Lihtsalt õudne hakkab selliseid eufemisme (transinimesed, sooneutraalne abielu, soovähemus...) täispikitud, halemeelsete ja sisult mõttetute artiklite lugemisel. Ei ole olemas mingeid transinimesi. On lihtsalt inimesed. Pole olemas mingit sooneutraalset abielu. On abielu. Sooneutraalsus ise mõistena on sügavalt jabur. Sama saab öelda ideologiseeritud määratluse - soovähemus kohta. Mida kuradi vähemust? On lihtsalt sugu, mida on kaks ja pole neist kumbki mingis silmapaistvas vähemuses teise suhtes.
Tuleb olla aus - nende eufemismide taha peidetakse vaimselt katkisi inimesi ehk vaimupuuete probleeme. Nendega peaksid tegelema psühhiaatrid, mitte politrukid või noiuvad ühiskonna insenerid, kes aegajalt end kolumnistideks nimetavad.

Viidatud artiklit lugedes kandis mind mu mõte aga ootamatule suunale.
Et kui vaadata Euroopa Liidus toimuvat ja ka Maarjamaa poliitikas evitatavat ühiskonna ümberkujundamise ning "uut tüüpi inimeste" kasvatamise kultuuri ning ideoloogiat, siis tekib üsna tõsine kahtlus selles osas, et demokraatia ja nn liberalismi mõisteid tänases ühiskonnas kasutatakse pelgalt kattevarjuna tegelikult soovitava suundumuse varjamisel.

See tegelik soov meie valitsevatel "liberaalidel" on hoopistükkis tahe - hiilivalt liikuda meritokraatliku ühiskonnakorralduse juurde.

Kahtlus tekib seetõttu, et just meritokraatiat iseloomustab see, kui soovitakse ühiskonda valitseda läbi nn talentide e. kompetentse ametkonna abil. Meritokraatias on demokraata alati vaid sõnakõlks ning võimu teostab klassikaline ametkonnast (spetsialistide juhtimisel) toimetav süvariik, mille tegeliku juhtkonna moodustab ülbe ja enesekeskne eliit. Sellele eliidile aga tagatakse vajalike meetmete abil võimul püsimine. Siinjuures loomulikult eesmärk pühendab abinõu valiku.

Meritokraatia puhul on ka iseloomulik see, et ühiskonnast püütakse kõrvaldada sellised sotsiaalsed "arengutakistused" nagu rahvus, sugu või rass, sest "spetsialistide" ühiskonnas puudub nendel kategooriatel tähendus. Liikumist meritokraatia poole kinnitab siinjuures meil poliitiseeritud "liberaalses" uuskultuuris sagedasti rakendatav nn "pehme jõu" doktriin, kus püütakse kasvatada "uut (sallivat ja avatud) inimest". Sellist sootut ja juurtetut inimest, kes eitab välja kujunenud tavaarusaamasid, loomupärast evolutsiooni (nii füüsilises kui vaimses tähenduses), eirab traditsioone ning kummardab kriitikata nn progressiivset mõttemaailma ja ühiskonda. Sellist maailma, kus puuduvad rahvused, rassid, rahvuskultuur, sugu, inimühiskonnas aastatuhandeid eksisteerinud ja mõistetav abielu.
Tegudega näidatakse ühest eeldust, et rahvas on loll, madala teadlikkusega ja piisavalt mitteharitud, kelle teadvust tuleb muuta ning lasteaia laste kombel, piitsa ning präänikuga, nööri mööda juhtida uute (tegelikult ebaloomulike) asjade mõistmiseni, kuni need on omaks võetud. Seda uut meritokraatlikku ühiskonda peab valitsema targalt valitud esindusdemokraatia, mida suunab eriline ja "valgustatud" eliit. Rumala rahva enamuse tahe, klassikaline ja päriselt demokraatlikud struktuurid tuleb ühiskonnas tasalülitada ning jätta alles vaid näilisus. Otsedemokraatlikud meetmed peavoolupoliitikas tuleb välistada.

Mõeldes siinjuures tänasele päevale, meie valitsevatele "liberaalidele", nagu näiteks reformierakondlased, sotsiaaldemokraadid jne., siis liikumine meritokraatia suunas on selgelt tajutav. Avalikult peidavad nad oma tegevuse demokraatia, liberalismi ja parlamentarismi sildi taha, mida aga ei ole ühiskonnas olemas, sest see on fiktsioon. Tegelikult on ka parlament, ent üsna kummitempel, kellelt on faktiline toimejõud ära võetud. Kogu parlamendile reaalselt vajalik teadmis- ning õiguslik ressurss on ära jaotatud ministeeriumitesse, meie parlamendisaadikutel pole võimaldatud isegi abilisi (ainsana vist lääne poliitkultuuris), kes rahva poolt "valitsema" valitud populaarseid isikuid (kunstnikke, sportlasi, näitlejaid...) nö ree peale aitaksid ning parlament ise teeb fraktsioonide kaudu "poliitiliselt korrektseid otsuseid", mis vastavad koalitsioonilepingule või parteiideoloogiale, kui seda võimaldab parlamendi aritmeetika. Kusjuures koalitsioonileping, mis on faktiliselt ühe valitsuse ajal ilmselt riigi tähtsaim dokument, pole juriidiliselt justkui üldse mingi asi.
Seega võiks ju parlament (riigikogu) koosneda vaid nii paljudest liikmetest, kui palju on parlamendis parteisid - täna siis 6 liikmest + fraktsioonitud 101 asemel. Mõte pole tark, aga see eest praktiline ja tegelikke olusid peegeldav.

Paul Puustusmaa
Riigikogu liige XIV koosseisus

powered by social2s

:: NÜÜD ja ENNE ::
Reval läbi aegade...
KLIKI